Trubbelbubbel

Tjubbs, trubbelbubbel! XD Var i stan med Madde igår, det var kul! Slutade med att jag sov där. Fick träffa Natti, Erik och Kenneth.

Igår:

Hmm, var ska jag börja? Jag och Madde vandrade omkring i stan och käkade lunch. Jag sms:ade lite med Thomas. Ville bli tillsammans med honom typ. (Okej, okej... Jag är väl kär i jäveln då. XD) Han skrev: Vadå vill du vara tsm med mig? Jag svarade: Ja, du? Då svarade han inte, fast han var på bio. Trodde det var p.g.a. det men nu är jag osäker. Skitsamma, lite senare skrev han "Vi är på samma vagn." så han hade tydligen sett mig och Madde gå på. Madde ville gå dit, inte jag. Thomas skrev "Kom!" och efter ett tag gick jag med på det.

Vi kommer fram och att jag inte dog. Där satt han med en brud!!! Fan blev nästan generad. Han presenterade oss men sa inte om det var tjej eller så, fast jag fattade. Han liksom log och tittade på mig med "Haha, ser du att jag har en ny tjej?"-blick. Eller så tog jag det. Sen ringer Maddes telefon, hon snackar lite och säger att det är Natti. Tydligen var hon i vagnen före oss, fan vad jag kuta. Madde sa sedan när vi kommit en bit att hon drev, för att hjälpa mig. Schyst men både vi och dem skulle av i Brommaplan så jag hoppade av, reflexmässigt.

Jag ringde Madde, som dampade lite halvt på mig, och hon gick av på nästa station. Vi hade tur, min t-bana kom efter en minut. Jag åkte till henne och hon hoppa på. Sedan gick vi av i Åkeshov, jag vågade inte gå av i Bromma. (A) Sen åkte vi till Bromma och gick till Mc Donald´s. Det var gott, hehe!

Jag sms:ade med Thomas, han sa att bruden inte var hans flickvän utan en kompis. Fyra saker sa motsatsen.

1. Den där blicken och det där jävla leendet.

2. Han ställde sig inte upp för att krama varken mig eller Madde, vilket Thomas i vanliga fall skulle gjort.

3. Han svarade inte på mitt mess om vi skulle vara tsm eller inte förrens han och den där tjejen skiljts åt.

4. Thomas är Thomas.

När jag käkat tog vi bussen till Madde. Vi satt lite vid msn och chattade med en kille som heter Erik. Han var rolig, vi lurade honom att jag var en kille och det trodde han på. Vi blev ett bögpar i max en timme. Jag "dumpade>" honom när vi berättade att jag var en tjej. XD Sen chattade vi vidare med honom, sen loggade Robin in. Madde och han skrev vanliga saker som "Hej, hur mår du?" och liknande. Plötsligt frågade Madde på skoj om hon kunde fråga Robin om han ville vara tillsammans med mig. Jag tänkte "Vafan, visst!" och svarade fnittandes ja. Trodde han skulle vråla nej såklart men nix, han sa ja. Jag blev ett glatt "WTF!?". XD Så tre killar på en och samma dag, inte bra. XD Sen gjorde jag naturligtvis slut med Thomas, ville ju inte men fattade att han var ett otroget as. Sen gjorde vi bara lite allt möjlöigt, Madde åt och vi snackade.


Söndag:

Vi vaknade och gick upp ganska sent. Stannade där länge, träffade Erik, Natti och Kenneth. Erik var rolig, Natti var som alltid och Kenneth var ganska elak. Han kändes som någon som skulle kunna vara schyst, därför ger jag honom en andra chans. XD Vi såg en film, asbra. En skräckis faktiskt, hatar ju skräckfilmer. "Skelleton key" hette den, osäker på stavning. Sen var det fel på t-banan i Bromma när jag kom fram. Jippie! Not... Kom hem sent men på vägen såg jag TRE söta killar. (A)

Nu ska jag dra till skolan, tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, långt inlägg. xD

2010-02-22 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0