Vem beställde bilder? ;)

Slutade skoldagen med ett engelskaprov, det gick ganska bra faktiskt. Trots att jag bara pluggade igår och idag. Glömde boken där jag skriver "blogginläggsdelar", eller vad man ska kalla det, i skåpet. Så skriver det imorgon. Gick upp i morse, åt frukost, finslipade håret och sminkade mig. Hade jag gått upp lite tidigare hade ni säkert redan vetat detta men valde att sova lite extra. Det förtjänar jag! Äter frukost, är aktiv på bloggen, orkar fixa mig och plugga. ^^ Ska ju till centrum 17:15, åka buss sen byta till pendel och sen t-bana verkar det som. Ska på teater som sagt, vid "Elverket"! Är det inte där alla fjortisar hänger? Jag gillar inte fjortisar, usch! Kan lägga in en bild på mig som fjortis för en vecka sen, minns ni att jag nämnde det? Kan lägga in en bild på hur jag sett ut igår och idag också. <3

Mitt "ViktVäktande" går bra! :)


Eeh!? Såhär såg jag ut igpr och idag. <3


Jag igen, med en 6mm spiral. <3


Jag som äckel-fjortis, Linda fick visst som hon ville. Hade svart leggins, röda converse, ett vitt linne som gick till halva röven och en adidaströja. Gillar adidaströjan, faktiskt.

Sitter och lyssnar på musik, ska snart förbereda middag tror jag. ^^ Byebye! <3


Mer än så blir det inte! XD

Kommentarer
Postat av: Alexa

:D:D:D:D:D

2010-02-24 @ 15:50:43
URL: http://krammonster.blogg.se/
Postat av: Nellie

Har ditt hår växt? Fan va irriterande, mitt hår har inte växt ett skit... Vill ha långt hår igen!!

2010-02-25 @ 16:11:06
URL: http://www.nerurie.net
Postat av: matilda

HAH sista bilden va snygg :D

2010-04-02 @ 14:56:55
URL: http://flyingbananas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0