Förlåt för kortisar!

Tjubbs, jag tittar på tv. Family Guy på sexan. Ska lägga mig om någon timme, skola imorgon. Vi ska börja efter vanligt schema, börjar kl åtta och slutar kvart över två. Sen är det helg igen! ;) Så måste höra med morsan om lördag, ska höra om Madde kan sova hos mig då. Hoppas, det skulle väl vara kul? Som ni säkert märkt, suger jag på att blogga. Vet knappt vad jag ska blogga om och på senaste tiden har det blivit ganska korta inlägg. Sorry for that!

Jag är så sugen på godis, typ choklad. Gott! Fast jag har bestämt mig för att försöka minska mitt intag av onödigt skit. ^^ Käka äpplen eller något istället. Det har vi hemma nu, nice! Tar nog med mig ett imorgon! <3 Är jag gay eller vad? x'D Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: jo-jo

Jag gillar dina kortisar :D

2010-01-07 @ 21:09:13
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Nerurie

Orkar inte läsa.. men jag tror det låter bra C=

2010-01-08 @ 23:21:49
URL: http://nerurie.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0