God morgon!

Tjubbs, hemma idag med. Varit uppe några timmar nu. Kan vara skönt att vara hemma, men så fruktansvärt tråkigt. Imorgon kan jag tydligen inte heller gå till skolan. Tandläkaren väntar. Var där i fredags, i Odenplan. Imorgon ska jag upp till centrum och dra ut en tand. Orkar inte, det blir tredje gången. Fast jag kanske inte ska dit p.g.a att jag är sjuk.

Åt två mackor och drack ett glas O´boy till frukost. Gott! Känner mig fruktansvärt sugen på fransk chokladtårta, som den heter. MUMS! Vi har nerfruset i frysen. Tror jag ska fråga mamma om jag kan ta upp en bit. Assugen på något chokladigt! <3

 Som sagt ett problem löstes igår men ett nytt trädde fram. That sucks! Nu sitter jag i min säng med min laptop och lyssnar på musik. Vänta, ska bara hosta lite...

SÅ! Jaha, nu då? Mamma jobbar och har inte lust att gå in och fråga om jag får ta upp chockladtårtan eller inte. Hon jobbar hemma, med naglar och så. :D

"Våra värsta år" är på tv nu, nice. Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Alexa

Natta.. du har skrivit om mat i två hela inlägg så jag måste bara fråga..

E DU GRAVIIIID!!!!???? >u<

2010-01-26 @ 18:14:19
URL: http://krammonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0