Grey´s anatomy och donera.

Tjubbs, idag var första dagen i skolan. Det flöt på, skönt att träffa folk ändå. När jag kom hem smsade lite med Izabella. Vi bestämde oss för att gå på bio, så runt halv sju såg vid Sherlock Holmes. DEN VAR SÅ JÄVLA UNDERBAR! :'D Se den, ni kommer inte att ångra er! Nu sitter jag i vardagsrummet med min laptop och ser på tv med mamma och min moster. Trevligt!


Jag har klickat runt på google nu, man måste vara 18 för att donera blod. FUCK! Det suger, på riktigt! Fast jag har skickat ett mejl och frågar varför. Dock lite mer utförligt än det ni nyss läste. Jag kom även in på en hemsida där man registrerar sig för att donera sina organ och vävnader när man dör. Man väljer själv vad man vill donera. Vill du också donera, skriv upp dig på: http://www.donationsradet.se/default____1283.aspx

Eller för att gå direkt till donationsregistret klicka här: https://app.socialstyrelsen.se/donation/anmaldon.aspx

Hmm, är lite sugen på choklad så... Tjubbs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0