Helgen! <3

Tjubbs, filmkvällen hos Emil var nice. Vi såg tre filmer, snake on a plane (Tror jag att den heter.), the day the earth stod still och en annan film. Jag och Madde missade asmycket av andra filmen för att vi garva och snackade. ^^'
Vi kom hem lite efter tolv, hehe... Men det var lugnt, vi käka middag vid midnatt. Så borde det ju vara. Middag - midnatt. XD

Igår träffade jag härliga människor. Madde, hon hade sovit över så, Alexandra, Dennis, Robin, Emil, Kouppa och senare kom en kille som hette Alex. Han är dryg. :c Fast när han kom hade Dennis, Robin och Emil dragit. Fast det var ganska kul ändå. Sen drog även Kouppa och Alex, runt sex tog Madde tbanan. Medan jag och Alexandra stack till en "tunnel" i Kfem.

Nu har jag lunchrast, sitter i datasalen, ca femton minuter tills jag börjar. c: Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Madde

roligt ^^

(Jag var där xD)

2010-01-18 @ 21:56:39
URL: http://madeleinefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0