Mat kan vara svårt.

Tjubbs, idag ska Madde sova hos mig. YAY! Vi ska till Emil runt 17, han ska ha filmkväll. Trevligt! :) Jag har inte käkat något idag, vilket jag borde hehe. Ska jag käka frukost eller lunch? Hatar att äta! Eller inte själva ätandet utan att välja vad man ska äta. ._.

Har städat på mitt rum idag, behövdes. Eller enligt mig och min mamma behövdes det. Tog knappt fem minuter, haha. Rensade även bland mina älskade töjningar. Funderar på att töja andra örat med, har ju ändå totalt 6 smycken. En 2mm, två 3mm, två 4mm. Vackert! <3 Nu ska jag kika runt i köket, hehe. Tjubbs!

Kommentarer
Postat av: Nerurie

Nice'it!

Töjning bojkottar jag men jag ska gladeligen fixa fler hål i öronen och en till piercing väntar, ska kanske ta i kinden C:

2010-01-10 @ 15:45:32
URL: http://nerurie.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0