Tråk är inte kul! :(

Tjubbs! Fan vad tråk man kan ha. Imorgon börjar skolan, fan. TRÅKIGT! På en fredag? Varför kunde de inte flytta fram till måndag eller något? Hoppas jag inte får för mycket läxor nu, tror inte jag får någon såhär första dagen. På lördag ska jag antagligen till Emil. Filmkväll hos honom, får se om jag går. Ska höra med morsan, Emil måste veta senast imogon. Madde kommer ju antagligen, skulle vara kul.

Vill töja mitt öra till 8mm, får bara ha 4mm. Som jag haft aslänge nu. ._. Mellan 10-12mm ska kunna växa igen, fast det varierar från person till person så om man vill vara säker ska man hålla sig på 8-10mm. Ni får kanske se bild på töjningarna + tröjan jag köpte. Kan visa alla töjningar jag har ju. XD Blablablabablabla, nu ska jag göra lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0