Fan att det ska vara så jävla komplicerat!

Hej, det var länge sedan. Jag vet. Hänt mycket. Fyllt år tillexempel. Det var kul! ^^

Sitter och lyssnar på en skiva som jag fick i present av Anna och Verra idag! :D Humaniod! Gillade bandet JÄTTEMYCKET förr. Sen var jag på deras konstert fjärde mars, för skojs skull. Gamla tider liksom! De var bra och jag fick den där känslan, av lycka. :) Så nu har deras skiva fått spela några varv så att säga. ;)

Ska snart äta middag. Nära på att få läppiercing. Men pappa säger nej till ansiktet men jag till surface (Ej surface i ansiktet.) så måste bestämma mig. Har ju tre jag vill ha. Mellan nyckelbenen, översidan av handleden eller vid tummen. Jag vet inte, ingen jävla aning. Funderar på att säga nej till piercing, för vill så GÄRNA ha i ansiktet. Finns tre jag brinner för. Snakebite, bridge/earl och septum. Så jäkla fina! <3 Vi får se, vill ju så gärna ha piercing med. Men fick jag bara välja en skulle det bli ansiktet. Jobbigt! Får ju som jag vill men det känns lite "Pierca kroppen bara för att jag inte fick ansiktet." Sen vill jag ju ha båda men ni fattar nog vad jag menar. Det är ju andra handsval så vi får se.

Om jag skulle välja att ta en piercing ändå, vilken av dem tycker ni? Borde jag avstå helt och hållet eller borde jag pierca mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Avstå helt! Det är inte fint och det ser billigt och scabbigt ut.

2010-03-17 @ 23:34:06
Postat av: Madde

Ta vid tummen ;) <3

2010-03-18 @ 14:18:16
URL: http://madeleinefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0