Misslyckad som alltid...

Jag är misslyckad, fet och ful. Jag misslyckas med allt, inget jag gör blir rätt. Som det där jävla VG+ på sameuppgiften, la fanimig ner jätte många timmar på den men fick ändå bara VG+. "Vadå bara VG+?" tänker några, men hade den varit bra hade jag ju fått MVG! Det fick jag inte, det är en sak som bevisar att jag inte är tillräckligt duktig. Tjock är jag med, eller kanske inte tjock men ett par kilo för mycket. Mamma är ju på mig lite också, hon tycker också att jag har ett par kilo för mycket. Undra vilka fler som dömer mig, alla. Ful och äcklig är jag också, så det bara sjunger om det. Usch!

Jag klarar inte av något jag vill. E.x: Smink, haha. Tillåt mig att skratta. Göm all ögonskugga ni ser när jag kommer gåendes. Fan säger jag bara. Inte ens det lilla kunde jag klara av. Patetiskt! Mamma och jag har bråkat nyss, jag är helt jävla värdelös ju!

Jag vill ha glass, bra va? Så jag blir ännu tjockare. Orkar inte ViktVäkta, orkar ingenting. Vill sova. Nej, vill bli sams med mamma. Kommer inte ske idag iallafall, imorgon kommer båda bara låtsas som inget hänt. Jag är för äcklig alltså... Funderar på att fråga om jag får ta den jävla Ben&Jerry´n som står i frysen, vet inte om jag vågar. Hon kommer antagligen säga nej men vad vet jag. Ingenting, jag vet ingenting. Kan inget heller för den delen. Usch, blä, fy! Jag äcklar mig själv just nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland känner man sig helt misslyckad. :/ Jag känner mig alltid misslyckad.

Men jag tycker absolut inte att du är tjock och det var ju bra med VG+. Du är duktig!

Det kunde varit mycket värre...

2010-03-08 @ 18:39:43
Postat av: Madde

Du ! Jag dödar dig om du fortsäter hålla på ! (xD)

seröst nu ! Du är INTE tjock, Du är INTE misslyckad, Du är INTE äcklig och du fick defenetift ett bra resultat ! :O:S

Jag hade fan får IG- om det var jag som gjort provet ! Sluta att ha så jävla dåligt självförtroende :@ Jag lovar dig att det finns fler mäniskor här i världen som älskar dig, mer än mig, och ändå har jag bätre självförtronde... :S jag fattar inte vad problemet är ! ? Jag Älskar dig Nallen ! Du är den messt gulligaste, finnaste och messt fantastiska tjej jag någonsin träffat ^^ Best friends ! <33333 ps. I love you ! :D <3

2010-03-08 @ 19:17:11
URL: http://madeleinefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0