Muffins och kärlek

Hej, idag har jag bakat muffins. Till sjukhuset. Imorgon är det ju sista praodagen. Ska bli både kul coh tråkigt. Sen blir det Stockholm! Genrep på lördag, uppspel på söndag. Teatern snor hela min helg! >.<

Idag är jag verkligen älskad! Sebastian och Rasmus försökte få mig till stan, Carro och Amanda försökte få mig till Vällingby och Madde och Emelie försökte få mig till Ekerö. XD

Det blev 24 STORA chokladmuffins! :D Amila och pappa har tagit en var och säger att de är goda. Ska kanske prova en lite senare.

Btw, jag är så jävla trött på kärlek. Jag är ju typ aldrig kär, så långt hinner det aldrig gå. Det kan finnas ett intresse men that´s it! Tyvärr. Antingen så är det jag eller den andra som inte är tillräckligt intresserad. Suck... Så alla kärlekskomplikationer kan DÖ! Let love be simple! <3  XD Bye!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är också trött på kärlek. :/

Kul att du skriver lite ibland. (:

2010-05-07 @ 18:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0