Mycket har hänt!

Hej igen! Uppcon är över sen ett tag tillbaka. Skriver mer om UC senare, har ej bilder på denna dator. Har fått massa nya vänner, från UC och Stockholm. Nu är jag fast uppe i Norrtälje, praoar på Norrtälje sjukhus. Har fått se ett trackbyte, en knäoperation och när de elchockar en mans hjärta. Det är ganska kul, ibland är det ju mindre kul. Men är det inte alltid så? Just nu äter jag lunch. Praon börjar 14 och slutar 20 så måste ha något i magen. XD Fast kommer få en timmes middag sen. Fan vad glad jag är att jag bara har fem minuter till sjukhuset. XD

Sitter vid msn och försöker hjälpa en kille i min klass. Han har skrivit en bit till en låttext. Grunden var väl bra men den MÅSTE justeras. Han blev glad när jag sa det, verkar det som. Haha. Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Eller jo! Tack vare Jo-Jo, www.neonorange.blogg.se, har jag hittat en låt jag letat efter. Jag har hört den på Bandit när pappa kört mig till skolan men vi missade jämt vad artisten hette. Itchy Daze - Monster. Awesome! :D Bye! XD

Kommentarer
Postat av: Cookie

Loggar du in när du har lunch? (a) :) xD <3

2010-05-02 @ 12:37:14
URL: http://krammonster.blogg.se/
Postat av: jo-jo

Varsågod!!!<3

2010-05-02 @ 17:35:58
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Anna

Den låten är jättebra, har den på min mobil. xD

2010-05-05 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0